Про скорочення працівників КП «Віднова» та безоплатне вивезення ТПВ з Високопілля та Запаро-Мар’ївки.
Час збору підписів закінчився
1/100
Автор: Корнієнко Юрій Олександрович
Кількість дворів у двох селах не перевищує 260. Отже сума за вивезення ТПВ складає 22грнХ260=5720грн. З вересня 2020 року мінімальна зарплата становить 5000грн. Отже обліковець сміття та бухгалтер, що приймає гроші, разом затягнуть 10 000 грн.+ єдиний соціальний внесок 42%-4200 грн. Загалом14200грн та 5720грн суми неспівставні. Вони скаржаться, що грошей вже не вистачає на бензин та ДТ. Для Громади буде дешевше скоротити дві посади обліковця та бухгалтера і вивозити сміття за рахунок зекономлених коштів Громади в усіх жителів сіл Високопілля та Запаро-Мар’ївки, незалежно від їх матеріального становища (тобто «безкоштовно»). Функцію бухобліку покласти на бухгалтерію Олександрівської селищної ради (окремий працівник для цього не потрібен). Для обліку накопичення сміття цілком можна користуватись Фейсбуком. Хто не дослухається цих пропозицій – той обере хибний шлях і буде вимушений залучатися на суботники з прибирання до чергової річниці чогось-там.

Підписали петицію:

# Прізвище, ім'я, по-батькові Дата
1 Корнієнко Юрій Олександрович 04.09.2020
Наші контакти

Технічна підтримка

+38 (067) 233-08-72
+38 (099) 497-86-91
+38 (043) 267-20-61

Розробка сайту

+38 (097) 193-50-94
+38 (066) 203-49-70
+38 (043) 255-43-69

Поставити запитання

Замовлення сайту громади

або


Авторизація в системі електронних петицій

Можливість голосувати або подавати петиції мають лише авторизовані користувачі

Забулись пароль? Скористайтесь системою відновлення пароля

Ще не зареєстровані? Зареєструватись

Реєстрація в системі електронних петицій

Будь-ласка, вказуйте коректну інформацію! За введення неповних або недостовірних даних Ваш обліковий запис може бути заблоковано

Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали всі авторизаційні дані? Авторизуйтесь

Авторизація посадової особи