Скликання від 11.05.2018 г.№ 320.
Час збору підписів закінчився
3/50
Перекладаємо з юридичної на зрозумілу мову :
1. СПОЖИВАЧ відповідає за збереження і цілісність лічильника.
2. ВИКОНАВЕЦЬ відповідає, зобов'язаний:
• своєчасність повірки ;
• провести перевірку за свій рахунок;
• письмово повідомити споживача про терміни проведення повірки .
Тобто підприємства "Вода", "Тепло", "Газ" і "електроенергія" (будь-якої форми власності - КП, ПАТ, ТОВ або ЧФ) САМОСТІЙНО стежать за термінами проведення повірки, ПИСЬМОВО під розпис повідомляють жителів про майбутню повірці , і проводять перевірку ЗА РАХУНОК ПІДПРИЄМСТВА . Жителі повинні забути взагалі, зовсім , назавжди про "повірки лічильників". Відтепер і навіки це обов'язок підприємства.
Підписали петицію:
# | Прізвище, ім'я, по батькові | Дата |
---|---|---|
1 | *********** Тамара Григорьевна | 02.02.2019 |
2 | ********* Анна Юріївна | 03.02.2019 |
3 | ******* Степан Васильевич | 04.02.2019 |